بچه های ِ منبچه های ِ من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

خاطره هایی برایِ کودکی که هرگز زاده نشد

7

1391/4/4 1:35
نویسنده : الــــــی
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان...

سلام عمر مامان...

خوبی؟؟؟

عمر من...

وای...

تو کی قراه به دنیا بیای؟!

دلم کلی برات تنگ شده...!!

دلم برات تنگ میشه!

نکنه یه موقع اصلا به دنیا نیای؟!

من دق میکنم...

همینطوری وقتی مادرایی رو میبینم که دست در دست بچه هاشون دارن قدم میزنن،غصه میخورم که من چرا ازدواج نکردم و بچه ندارم...niniweblog.com

مامانی،خیلی دوست دارم...niniweblog.com

از همین حالا که نیستی...

قول میدم خوب تربیتت کنم...

به جای مامان،رفیق و دوستت باشم...niniweblog.com

عشق مامان...

کلی بوس از همینجا...niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

saeede
18 تیر 91 20:29
آخ احمق من دوسش دارم....... دریا کیه دیگه.......؟؟؟؟ قول میدم منم خاله ی خوبی براش باشم.... کلی چیزهای خوشمزه براش بخرم..... کلی بغلش کنم و بگم درسته که من خاله ی واقعیت نیستم و مامانتم منو مثل یه خواهر نمی دونست اما تو رو مثل یه خاله ی واقعی دوست دارم.....برات کلی کتاب های خوب میارم تا بخونی..... خاله سعیده ام مثل مامانت تو رو خیلی دوست داره باور کن....