بچه های ِ منبچه های ِ من، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطره هایی برایِ کودکی که هرگز زاده نشد

بابا محسن

1391/9/26 15:07
نویسنده : الــــــی
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عجقم...!!

نمیدونی چه بابای مهربونی الان نصیبت شده!!!

این یکی دیگه واقعنی داره بابات میشه!!

انقده مهربوون و خوبه!!

انقده شبیهه مامانیته!!!

دلکم باید یاد بگیری به من بگی مامان جون!!

عمرا بزارم بگی مادر و به بابات بگی پدر!!

چیه آخه شسته،رُفته!بدون هیچ حسی!!

مامان گفتنش خودش یه حسی رو منتقل میکنه به آدم!!

یه حس عاشقانه!!

میدونی بابات قراره اگه دختر بشی،اسمتو چی بزاره؟!

رقیه!!

خوب آخه بچمو مسخره میکنن پس فردا توی مدرسه!!

میدونم رقیه کیه،ام البنین،ام کلثوم،اما دلکم این اسمهارو نمیشه قرن 22 روی بچمون بزاریم که!!

یکم فکر کن!!

اما اگه بزاره،از کاری که از بچگی بدم میومده و دوست نداشتم،باید انجامش بدم!

اونم اینه که بچمو 2اسمی کنم!!

من صدات میکنم دریا!بالا بره بابات،پایین بیاد،من دریا صدات میکنم!!!

خوب از بچگی دوست داشتم اسم بچه ام یا دریا بشه یا نازنین!!

این بابا نوبره ها!!

مثلشو هیچ جا پیدا نمیتونی بکنی!!

عین مامانت که هیچ جا مثلش نیست!!

اینو جدیدا هم بابت خوب فهمیده از سر استاتوسی که گذاشته بود و همه میگفتن این دخترا نیستن و به تاریخ پیوستن!! :)))

خوشگل ِ مامان!

نمیدونی چه پدر بزرگی داری!!!

ماهه!!ماه!!دلم میخواد پدر بزرگتو محکم بغل کنم!!

هر دفعه که میبینمش،دلم قنج میره!!دوست داشتنی ترین پدر بزرگ دنیاس یعنی!!

عین بابات!!

شاید باورت نشه مامانی،اما این بابات اونقده فرق داشته که من خیلی چیزهارو گذاشتم کنار بخاطرش!

ار خیلی چیزها گذشتم!!

راستی انقده عکس داریم از هم از دوران دوستیمون که نگو!!

مامانی بیچاره میشی تو این خانواده چو هم مامان و هم بابات عاشق عکس انداختنن!!

یعنی فرت فرت از هم عکس میندازن و از خودشون!!

مامانی!!!!!!؟؟؟؟؟

کلللللللی دوست داررررررمممم!!قلبماچ

راستی اسم بابات محسن!!

سید محسن!!

یعنی تو هم سید میشی!!وای که چقدر دوست داشتم از بچگی که بچه ام سید باشه!! چشمک

+شرمنده اخلاق ورزشیت هنوز وقت نکردم برم یه بچه تحت تکفل بگیرم!!ببخشید!! :(

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)