بچه های ِ منبچه های ِ من، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

خاطره هایی برایِ کودکی که هرگز زاده نشد

+2

1391/2/29 20:08
نویسنده : الــــــی
132 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم،

مامانت گوشیشو گم کرده امروز...

تمام sms های بابییت توش بود که واسه مامانت خیلی مهم بود...

خیلی ارزش داشت...

پسرم اگه یه روز به دنیا اومدی و من نبودم،

یادت نره که یه عمو داری که اسمش خسروئه...

خیلی مامانت دوستش داشت...

یعنی عاشقش بود...

اما خب...

شاید واست باورش سخت باشه اما اون مرده بود...

مامانت چندسال بعد عاشقش شد و دیگه اون زنده نبود...

پسرم ناراحت نباش...

پسرم دلم برات تنگ شده...

نمیای بغل مامانی؟

پسرم بابت مامانیتو ترک کرده...

گذاشته رفته...

دل مامانیت خیلی براش تنگ شده...

هر روز قلبش درد میگیره از دوریه بابایی...

هر روز با خودش میگه بابای پسرم میاد...

فقط صبر کن...

هر روز میاد توی اتاقش و عروسکشو بغل میکنه و میگه محمد سهیل میای...

من میدونم...

تو منو تنها نمیزاری...

اما میدونی مامانی چیه؟

بابابیی هیچ وقت برنمیگرده...

جایی نرفته که برگرده...

گریه نکن...

اگه الان اینجا بودی،بغلت میکردم و بوت میکردم...

میدونستم بوی تو بوی باباته...

خیلی دوست دارم پسر نازنینم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان
24 مهر 91 14:10
خدا شفای عاجل عنایت کنه.الهی آمین شدیدا به دکتر نیاز داری من آدرس و تلفن یه روانشناس خوب رو بهت می دم حتما برو پیشش. متخصص اعصاب و روان _روان درمانگر مشاوره ازدواج و خانواده بورد تخصصی اعصاب و روان از دانشگاه تهران میدان محسنی-خ بهروز کوچه یکم-پلاک1/15 واحد 17 22904886 22904887 دکتر سامرند سلیمی یادت نره بری ها
مادر خانومی بهداد
2 آبان 91 0:38
بهت حق میدم . خدا و زمان همه چیز رو حل می کنه. به خدا توکل کن . اینقدر هم زانوی غم به بغل نگیر و گرنه غم عشق تو رو پیر می کنه. از لحظاتت لذت ببر و بی خیالی طی کن. خودت رو رها کن. خودت رو سرگرم کن. و از خدا بخواه تا بهترین ها رو سر راهت قرار بده عزیزم.
ندا
28 اردیبهشت 93 23:27
خدا شفای عاجل عنایت کنه.الهی آمین شدیدا به دکتر نیاز داری من آدرس و تلفن یه روانشناس خوب رو بهت می دم حتما برو پیشش