بچه های ِ منبچه های ِ من، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

خاطره هایی برایِ کودکی که هرگز زاده نشد

سفر 20 روزه محسن

1391/11/17 23:52
نویسنده : الــــــی
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی دوست داشتنی من...

دلم برات تنگ شده بود...

خوبی؟؟!!

من؟؟

نه!خوب نبیستم...

دلم گرفته...

دلشوره دارم...

واسه محسن...

با اینکه همش 20 روزه اما دلم براش زیاد تنگ میشه...

فردا میره..

از فردا 20 روز نیست...

3هفته...

بغضم گرفت مامانی...

ای کاش تورو داشتم....

بغلت میکردم،

میبوسیدمت...

میبوییدمت...

بجای بابات....

دوست دارم محسن بابات باشه...

توچی؟!

تو کیو دوست داری؟! :|

+خدا...بهم صبر بده...کمکم کن...:| :(

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

☂ marjan ☂
26 شهریور 92 21:06
سلام عزیزم!ممنون که به من سرزدی! با کمال افتخار لینک شدی!
پرنیان
25 دی 93 20:39
افتخار بده لینک شیم عزیزم الی منتطرماااااا